Wat zijn de verzendkosten?
Voor Nederland geldt: bestellingen met een totaal orderbedrag boven de € 30,- worden gratis thuisbezorgd. Voor bestellingen van minder dan € 30,- rekenen we een bijdrage in de verzendkosten van € 3,95. Voor België rekenen we € 6,95 verzendkosten.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wanneer je op werkdagen voor 23:00 uur bij ons bestelt, versturen wij jouw sokken nog dezelfde dag. Kies je voor bankoverschrijving, dan versturen wij jouw sokken op het moment dat de betaling bij ons binnen is. Afhankelijk van je bank kan dit 1-2 dagen duren. Heb je 3 werkdagen na je betaling nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op.

Kan ik de sokken laten inpakken als cadeautje?
Helaas kan dat momenteel even niet. We werken aan een oplossing om dit in te toekomst weer te kunnen bieden.

Kan ik een berichtje toevoegen bij het cadeautje?
Nee, dat kan momenteel helaas niet. We hopen dit in de toekomst wel te kunnen bieden.

Ik ben op zoek naar een sok die jullie niet verkopen
Ben je op zoek naar een bepaalde sok, maar hebben wij deze niet in het assortiment? Laat het ons weten en we gaan voor jou op zoek.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt bij ons uiteraard betalen via iDeal. Maar ook met Paypal en met je creditcard (Mastercard of Visa) kun je bij ons terecht. Voor België hebben we de betaaloptie Bancontact / Mister Cash.

Kan ik mijn producten retourneren?
Ja, tot 14 dagen na je aankoop is het mogelijk om de sokken te retourneren.

Zijn de prijzen op ToffeSokken.nl inclusief BTW en verzendkosten?
De prijzen op onze website zijn inclusief BTW en exclusief eventuele verzendkosten.
Bij bestellingen boven de €30,- betalen wij jouw verzendkosten.

Mijn maat is uitverkocht, komt deze nog binnen?
We doen onze uiterste best om alle sokken op voorraad te hebben zodat we jou niet teleur hoeven te stellen. Mocht blijken dat we een paar sokken toch niet op voorraad hebben, dan sturen we deze z.s.m. via een kosteloze nalevering naar je op zodra ze weer op voorraad zijn. Sommige sokken zijn echter seizoensgebonden en deze kunnen wij niet opnieuw inkopen. Voor deze sokken geldt dan ook OP=OP. 

Kan ik de sokken naar een ander adres laten versturen?
Ja, bij het bestellen kan je aangeven dat het factuur- en afleveradres verschillend zijn. Zo kun je bijvoorbeeld een cadeautje direct naar de ontvanger laten versturen en ontvang je zelf de factuur.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?
Wij geloven dat je makkelijk moet kunnen bestellen. Een account aanmaken is dus niet nodig. Wanneer je wel een account aanmaakt, is dit voor de volgende keer wel makkelijk, je hoeft dan je gegevens niet opnieuw in te vullen.

Hoe zit het met de garantie?
Je hebt recht op de wettelijke garantie. Bereiken de sokken jou niet in perfecte staat of vertonen ze - bij normaal gebruik, binnen de wasadviezen - binnen korte tijd mankementen, dan zorgen wij dat je een nieuw product ontvangt of (een deel van) je geld terugkrijgt.

Ik wil zelf sokken ontwerpen en laten maken, kan dat?
Tof! Zéker kan dat. We helpen je graag bij het maken van een ontwerp en het produceren van jouw eigen sokken.
Dit kan vanaf 120 paar sokken en in verschillende kwaliteiten en prijzen. Kijk op de pagina Zelf sokken ontwerpen voor meer informatie.